REJESTR DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ
Przedsiębiorca zamierzający na terenie Gminy Niechanowo prowadzić działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, jest zobowiązany do uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Niechanowo. Wpis do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
WNIOSEK O WPIS DO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ
Wniosek o wpis do rejestru powinien zawierać:
Do wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej dołącza się:
Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze.
Pobierz wniosek o wpis do rejestru
WNIOSEK O ZMIANE WPISU REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ
Zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się na pisemny wniosek przedsiębiorcy. W przypadku zmiany danych wpisanych do rejestru przedsiębiorca jest obowiązany złożyć wniosek o zmianę wpisu w rejestrze w terminie 14 dni od dnia, w którym nastąpiła zmiana tych danych.
Do wniosku o zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej dołącza się:
Pobierz wniosek o zmianę wpisu rejestru
WNIOSEK O WYKREŚLENIE Z REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ
W przypadku zakończenia działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych przedsiębiorca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany złożyć do właściwego wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, w terminie 14 dni od dnia trwałego zaprzestania wykonywania tej działalności, wniosek o wykreślenie z rejestru.
Wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości nie podlega opłacie skarbowej.
Opłacie podlega wydanie zaświadczenia o wykreślenie z rejestru - opłata skarbowa w wysokości 17,00 zł, termin wniesienia opłaty najpóźniej w dniu składania wniosku o wydanie zaświadczenia.